Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
-07580-0
projectonderwijs --- didactische werkvormen --- Teaching --- projectaanpak --- 371 <492> --- 373.5 --- 37.014.3 --- 371 <492> Onderwijs. Schoolwezen--Nederland --- Onderwijs. Schoolwezen--Nederland --- 691 --- Projectonderwijs --- Pedagogie en didactiek
Choose an application
1997
Exit-interviews. --- Interviews. --- Interviewtechnieken. --- Luistervaardigheid. --- Vrije-attitude-interviews. --- Dutch language --- Listening --- Interviews --- Néerlandais (Langue) --- Ecoute (Psychologie) --- Entretiens --- Spoken Dutch --- Néerlandais parlé --- 659 --- Techniques Technieken --- Audition Horen --- Interviews Interviews --- Communication gestuelle Communicatie via gebaren --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Communication orale Mondelinge communicatie --- gesprekstechnieken --- sociale vaardigheden --- 82.08 --- Luisteren --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Communicatie --- Gesprekstechnieken --- E080713.jpg --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- human resources management --- managementvaardigheden --- 691 --- Pedagogie en didactiek --- Gesprekstechniek --- Interview --- Gedrag
Choose an application
'Leren en onderwijzen' is een integrale methode algemene didactiek. Sinds de vijfde herziene editie (2006) deden zich in het onderzoeks- en onderwijsveld verschuivingen voor die het noodzakelijk maakten een aantal hoofdstukken te herschrijven en up-to-date te brengen. Maar ook de sterk wijzigende maatschappelijke context en technologische evolutie waarin het onderwijs zich bevindt, maakt dat een aantal vernieuwingen zich opdrong. Deze herziene editie sluit aan bij de basiscompetenties en de beroepsprofielen van het lerarenberoep. Het biedt ook de mogelijkheid een aantal belangrijke basiscompetenties te behalen om later uiteindelijk het gewenste beroepsprofiel te bereiken
Apprentissage Leerproces --- Contenu (formation) Inhoud (opleiding) --- Didactique Didactiek --- Evaluation Evaluatie --- Formateurs Opleiders --- Matériel didactique Leermiddelen --- Multimédia Multimedia --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Tests Tests --- #KVHB:Didactiek --- didactiek --- didactische werkvormen --- lerarenopleiding --- 454 --- evaluatie --- leren --- onderwijskunde --- werkvormen --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische werkvormen --- Lerarenopleiding --- didactisch proces --- onderwijs --- Didactiek --- Leren --- Leerinhouden --- Didactische beginsituatie --- Evaluatie --- Leerdoelen --- 371.3 --- 370.02 --- 691 --- 000.1 --- OF 3 2018-2019 --- MA 2018-2019 --- Didactiek; algemeen --- Pedagogie en didactiek --- Algemene werken --- OO Leren en onderwijzen --- Didactiek. --- Didactics --- OF 3 2017-2018 --- MA 2017-2018 --- PHL-Education 12 --- Onderwijs --- Doelen --- Doelstelling --- Leerinhoud --- Didactische werkvorm --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
De auteurs zijn verbonden aan het Departement Pedagogische Wetenschappen van de K.U.Leuven en staan in voor het onderdeel Algemene Didactiek in de verschillende richtingen van de Academische Lerarenopleiding. Ten behoeve van aanstaande, beginnende en ervaren onderwijsgevenden uit het secundair en hogeschoolonderwijs bundelen zij een aantal inzichten uit dit domein rond het concept 'krachtige leeromgeving'. Leren wordt opgevat als een actief en constructief proces en het handelen van de onderwijsgevende is erop gericht dit leerproces adequaat te ondersteunen. (Bron: covertekst)
Hoger onderwijs --- Secundair onderwijs --- Didactiek. --- Didactics --- didactiek --- HO (hoger onderwijs) --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Secundair onderwijs ; didactiek --- 691 --- 371.3 --- Academic collection --- 454 --- Actief leren --- Constructief leren --- Didactiek --- Didactische werkvormen --- Differentiatie --- Evaluatie --- Klasmanagement --- Leerinhouden --- Lesgeven --- Media --- Studiemotivatie --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Pedagogie en didactiek --- Didactiek; algemeen --- 072295.jpg --- 454 ) Didactiek - algemeen --- actief leren --- constructief leren --- demotivatie --- differentiatie --- evaluatie --- klassenmanagement --- leeromgevingen --- motvatie --- onderwijsgevenden --- oriëntatie --- #gsdbP --- #SBIB:316.334.1O440 --- #SBIB:37H0 --- #KVHB:Didactiek --- 000.1 --- didactische werkvormen --- klasmanagement --- krachtige leeromgeving --- leerinhouden --- motiveren --- 489.4 --- Beginnende leraren --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Leeromgeving --- Leerprocessen --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Beroepskeuze --- Klassenmanagement --- Leerinhoud --- Leerkracht --- Leren-actief --- Leren-constructief --- Motivatie (leerling) --- Onderwijs --- Studiekeuze --- Werkvormen --- Onderwijsgedrag: algemeen --- Pedagogie --- Algemene werken --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- (zie ook: teleonderwijs) --- 484 --- didactiek (ler) --- onderwijs --- leerprocessen --- departement Lerarenopleiding --- Motivatie --- Leraren --- Didactique Didactiek --- Apprentissage Leerproces --- Contenu (formation) Inhoud (opleiding) --- Evaluation de la formation Training evaluation --- Formateurs Opleiders --- 37.02 --- hoger onderwijs --- secundair onderwijs --- Evaluatie (Beoordeling) --- algemene vraagstukken van didactiek en methode --- (zie ook: Schoolrapporten) --- Didactische werkvorm --- Leraar --- Directie
Choose an application
Volledig herwerkte versie van het succesboek over coaching.Eenvoud en diepgang: daarmee laat de nieuwe van dit succesboek over coaching zich het beste samenvatten. Jef Clement beschrijft een werkmodel voor coaching met een heldere systematiek en structuur. Terzelfdertijd doet de aanpak ook beroep op de inzet van de coach als mens.Vaardigheden die concreet worden beschreven, zijn: belangstellend exploreren, bekrachtigen, betrokken confronteren, uitdagen, inspireren, ruimte geven, ontspannen en met humor toelaten ...Deze vaardigheden zijn uitdagend en bevrijdend voor degene die gecoacht wordt.Bron : http://www.lannoo.be
genre-thema"">
Choose an application
Het Groot Werkvormenboek is dé inspiratiebron voor iedereen die bijeenkomsten en vergaderingen op een en frisse en resultaatgerichte manier wil vormgeven. Het boek bevat 120 verschillende werkvormen, geordend naar doelstelling, zoals: kennismaken, uitwisselen, kennis overdragen, discussiëren, beslissen, brainstormen, plannen maken, evalueren, vaardigheden oefenen en informeren. Het boek geeft ook uitleg over de theorie en gedachtegang achter het kiezen en het gebruiken van werkvormen. Het zet tips, trucs en valkuilen voor het succesvol begeleiden van iedere afzonderlijke werkvorm overzichtelijk op een rij. Het werk is gericht op de groeiende groep enthousiaste managers, trainers en docenten die hun overlegsituaties actiever willen maken en tegemoet willen komen aan de verschillende wensen en voorkeuren van hun deelnemers. Het is bedoeld voor leidinggevenden of trainers die plezier hebben in het regisseren van bijeenkomsten en geïnspireerd willen worden om in hun aanpak te variëren en zo inhoud effectief te behandelen
communicatie --- leidinggeven --- management --- Brainstorming Brainstorming --- Formation Opleiding --- Jeux de rôle Rollenspel --- Méthode des cas Gevallenmethode --- #KVHA:Lerarenopleiding --- #KVHA:Onderwijs --- #KVHA:Onderwijsvormen --- 499.4 --- trainingen --- vergaderen --- vergadertechnieken --- werkvormen --- 305.8 --- 367.1 --- Didactische werkvormen --- Evaluatie --- Kennismakingsspelen --- Leergroepen --- Management --- Reflecteren (Terugblikken) --- Teamcommunicatie --- Training --- Vergaderen --- leiding geven --- personeelsbeleid --- 65.012 --- Kennis --- Leren --- Methodiek --- Organisatie --- Werkvormen --- Leidinggeven --- Personeelsbeleid --- Personeelsmanagement --- S20100038.JPG --- didactiek --- vergadertechniek --- mondelinge communicatie, discussiëren, gespreks- en interviewtechnieken, spreken in het openbaar, vergadertechnieken --- Communicatie ; algemeen --- Leer van de organisatie --- Bedrijfspsychologie en -sociologie --- 007 --- 371.3 --- 007.1 --- Leidinggeven. --- Personeelsbeleid. --- Didactic strategies --- Personnel management --- Mass communications --- groepsontwikkeling --- didactische werkvormen --- lesgeven --- opleidingen --- Teacher education. Teacher's profession --- coaching --- Communicatie --- Gesprekstechniek (onderhandelen) --- Vergadertechniek --- Bedrijfspsychologie- en sociologie --- Vergadertechnieken --- Leidinggeven : communicatie --- #KVHB:Werkvomren --- #KVHB:Vergadertechnieken --- #KVHB:Leidinggeven --- #KVHB:Training --- vergadertechnieken (gez) --- #SBIB:309H251 --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:35H305 --- Interne communicatie en organisatie --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Organisatieleer: organisatieverandering --- Presenteren --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Massacommunicatie --- 691 --- human resources management --- managementvaardigheden --- arbeid, motivatie --- Bedrijfsorganisatie --- mondelinge communicatie --- 658.3 --- Management leidinggeven leiderschap coachen motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Pedagogie en didactiek --- 650.012 --- Groepstraining --- Groepsoefeningen --- Informeren --- Brainstormen --- Strategieformulering --- Besluitvorming --- Reflectie --- Vaardigheden --- Discussie --- Interactiviteit --- Communicatieve vaardigheden --- Taalvaardigheid --- Nederlands --- Mondelinge communicatie --- Bedrijfspsychologie --- Groepswerk --- Didactische werkvorm --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Leiderschap --- Werkvorm --- 454.21 --- didactische werkvormen, geprogrammeerde instructie, groepswerk, projectonderwijs
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|